logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۹۸۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر صائین‌قلعه:

مطالبه مردم صائین‌قلعه بخش شدن شهرشان است

مطالبه-مردم-صائین‌قلعه-بخش-شدن-شهرشان-است
رئیس شورای اسلامی شهر صائین‌قلعه گفت: کهنه‌ترین و مهم‌ترین مشکل شهر صائین‌قلعه مسئله بخشیت آن بوده که سالیان سال از مطالبات مردم این شهر است.

مهناز رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: کهنه‌ترین و مهم‌ترین مشکل شهر صائین‌قلعه مسئله بخشیت آن بوده که سالیان سال از مطالبات مردم شهر بوده و تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهر صائین‌قلعه تمام ظرفیت‌های بخش شدن را دارد، افزود: دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارند که اجازه نمی‌دهند این موضوع به مرحله اجرا درآید.

رئیس شورای اسلامی شهر صائین‌قلعه اظهار داشت: طبق تقسیماتی که انجام شده برای رفتن به شهرستان خود باید از شهرستان دیگر عبور کنیم، در حالی‌که برق شهر صائین‌قلعه متعلق به شهر خرم‌دره بوده ولی این شهر زیر نظر شهرستان ابهر است و این برای مردم و شهر مشکلاتی به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه این موارد از مهم‌ترین مشکلات مردم شهر صائین‌قلعه است، تصریح کرد: این موضوعات سوژه‌ای هم برای کسانی که نامزد انتخابات می‌شوند شده است.

رجبی با ابراز ناراحتی از مسئولان شهرستانی و استانی، عنوان کرد: مسئولان با واقف بودن به مشکلات شهر صائین‌قلعه، قول مساعد به حل شدن مشکلات داده ولی عملاً کاری انجام نمی‌دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر